T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MANİSA / ŞEHZADELER - Necatibey İlkokulu

VELİ RANDEVU SİSTEMİ BAŞLADI

Milli Eğitim Bakanlığımız, velilerin okul müdürü ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan ‘Veli Randevu Sistemi’ni 25.03.2024 tarihi itibariyle hayata geçirdi. Artık veliler, öğretmen görüşmeleri için e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz internet sitesinden randevu alabilecek.

VELİLERİMİZ NASIL RANDEVU ALACAK?

Okulumuz https://manisanecatibeyilkokulu.meb.k12.tr  internet sitesi ana sayfasındaki 'Bağlantılar' bölümünde bulunan 'Okuldan Randevu Al' sekmesinden e-devlet kullanıcı bilgileriyle okulumuz idareci ve öğretmenlerinden randevu oluşturabilmektedir. 

Veliler e-devlet kullanıcı bilgisiyle sisteme giriş yaptıktan sonra, öğretmenin adı soyadı ve branşını seçecek ardından randevu tarihini seçecek. Randevu al butonuna basıp randevusunu oluşturacaktır.

Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğle saatine kadar sistem açık tutulacak. Aynı gün öğleden sonra ise okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecek. Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebildiği gibi aktif ve eski randevularını görebilecek. Aynı zamanda günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecek.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  
Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 17.04.2024 - Güncelleme: 17.04.2024 11:17 - Görüntülenme: 12
  Beğen | 0  kişi beğendi